Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
golfballshopen AS
Storægrå 12 A
4365 Nærbø

E-post: 
post@golfballshopen.no

Telefon: 

Organisasjonsnummer: 
930 678 910

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.



KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 


 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel. 


Betaling

Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.

Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.

Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Dersom alle produkter er lagervarer og at ordren plasseres før kl. 12.00, garanterer vi behandling og sending fra vårt lager samme dag. En forsendelse tar vanligvis 1-3 virkedager.


Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser sendes enten med Bring eller helt hjem.

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut.

 Fri frakt med Helt hjem og pakke i postkassen, gjelder kun ordrer opp til 5 kg. 

Fri frakt med klimanøytral servicepakke og pakke levert hjem gjelder kun ordrer opp til 10 kg. 

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg  til dekning av våre kostnader til porto, oppkravs gebyr, returporto og merarbeid.

100 % Grade garanti - Har du mottatt en ordre som ikke lever opp til forventet grade/tilstand ?

Vi tilbyr alle vår kunder 100% grade garanti. Dette innebærer fri retur av ordre inntil 14 dager etter du har hentet ordren din. 

Steg 1: Fyll ut returskjema på min side, send oss en epost med ordrenummer og kort årsak. eller send en henvendelse via   Kontakt oss

OBS: viktig at opplyse ordrenummer ved alle henvendelser, dette for at avkorte behandlingstid på saken. 

steg 2: Vi behandler returen og sender deg en returlapp

Steg 3: Du pakker ordren på forsvarlig vis, klistre returlapp på og levere pakken på nærmeste opphentingssted. 

Steg 4: Vi behandler returen, og pakker nye baller eller tilbakebetaler ordren. 

Tilbakebetaling/bytte til nye baller 

Når vi har behandlet og godkjent returen din, vil vi enten tilbakebetale ordren din. Eller lage en ny ordre på ønskede baller. 

Kjøp via Bambora tilbakebetales normalt innen 5-14 virkedager. Visa/Mastercard tilbakebetales normalt innen 3-5 virkedager. 



Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.